Post by birtebatiro on Mar 8, 2022 5:18:36 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cathay Pacific ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cathay Pacific IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser flere krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Cathay Pacific 2022 version ▞▞▞
Veldig buggy kan ikke engang laste appen etter oppdatering
Cathay Pacific Călătorii și informații locale bwqb
Det ville vært fint å bestille multicity-billetter i appen.
får ikke brukt i det hele tatt. appen krasjer så snart jeg trykker på noe om flydetaljene mine
Kan du inkludere "meet the team" i denne appen?
Måtte ta ut batteriet for å starte Galaxy S2 på nytt.
Jeg har prøvd å logge på millioner ganger og 95 % klarte bare ikke logge på, de andre 5 % sa nettopp at jeg ikke kunne finne bestillingen min.
Roller Ball 6: Bola Pantulan 6 Arkade itn
Hva er vitsen med denne appen når den suger så utrolig dårlig .... Det er bare en kopi av et freakin nettsted.
Tips: Ikke bruk med Asia Miles-kontoen. Asia miles ble plutselig suspendert kontoen uten grunn, mens du reiste med Cathay. Flyet er sterkt forsinket, men kunne ikke bruke appen til å få informasjon på grunn av dette, akkurat når du *trenger det mest*. Asia miles gir ingen respons på flere dager, og kan derfor ikke oppdatere appen med ny flyinformasjon. Helt verdiløs app for meg.
den oppdaterer meg med siste nytt og informasjon om billigere tilbud på flypriser.
Ikke så praktisk. Kan ikke bestille med miles.
Har potensial MEN jeg har gjort 2 bestillinger for 2019 og bare en av dem vises i appen. Det første settet med fly dukker opp, men ikke min andre tur. Appen lar meg gå online til Cathay-nettstedet for å se at alle bestillingene mine er bekreftet og billetter, men henter ikke den andre turen, så den kan sees fra appen. Så kan derfor ikke administreres. Jeg la også merke til at appen ikke ser ut til å kunne bestille en reise med flere byer. Bare én vei eller retur.
Kunne ikke hente bestillingen. Hva er vitsen med denne appen hvis den ikke engang kan gjøre det.umulig å logge på. og hvorfor kan jeg ikke logge på via appen, men må gå gjennom nettleseren? Hva er vitsen med en app da
NTR.
Veldig sakte og noen ganger fungerer det ikke. Mangler mye informasjon som du vanligvis får på nettsiden
Jeg ser ikke poenget med å bruke denne appen når jeg kan få tilgang til boardingkortet mitt eller bestille en flyreise raskere på nettstedet. Påloggings- og lastetiden på denne appen er mye lengre enn nettsiden. Du kan heller ikke lagre favorittflyreiser; du kan ikke bestille pakker; du kan ikke lage noen bokmerker; du kan ikke bestille flyreiser til flere byer.
Appen er ok. Det fungerer, men er veldig tregt. Det fungerte bare når jeg kunne logge på med den registrerte kontoen min. Når jeg gjorde dette, kunne jeg se flere bestillinger og laste ned alle mobile boardingkort for meg selv og to barn. Så det fungerer, men det har tatt den beste delen av en time å få all informasjon og boardingkort i appen til å fungere.
Innloggingsskjermen er blokkert av tastaturet. Kan ikke se innspillet. Andre er OK.
Har bookingreferansenummer og kan fortsatt ikke komme inn og det er ingen kontakthenvisninger på den for å få hjelp
Hong Kong-turen for min kone og jeg var nydelig. .
Hei ... jeg hadde en Samsung S6 mobiltelefon. Men jeg prøvde så mange ganger uten å kunne oppdatere. Jeg avinstallerte og reinstallerte 3 ganger. Mislyktes ... hvorfor kan jeg ikke oppdatere?
Får ikke logget på ordentlig engang. Etter å ha logget inn i Firefox, hopper den tilbake til appen, så skjedde ingenting. Nyere versjon er ikke avhengig av nettleseren for å logge på, godt gjort.
bare en gripe, "opphold pålogget" fungerer ikke som annonsert.
Ny versjon stopper stadig på Pixel 3. Og nå trenger vi også et rundt ikon som andre apper.
Har krasjet og lukket hver gang jeg prøver å åpne den, enten på Android- eller IOS-plattformer. jeg ser ikke hvordan det er bedre og mer stabilt.En så skuffende app fra et flott flyselskap, ikke i stand til å legge til alle bestillinger og den krasjer hele tiden når du sjekker inn. Har avinstallert og bruker nå mobilside og skrivebord.
de finner ingen av mine bestillinger fra appen, det suger.
Kan ikke få tilgang til Marco Polo/Asia Miles-medlemsnummeret hvor som helst på appen. Den viser bare nivånivået.
Jeg bestilte en billett ved å bruke denne appen. Pengene mine ble tatt fra bankkontoen min og billetten var ikke bestilt. Jeg ringte deres kundeservicerepresentant som fortalte meg at billetten ble kansellert på systemet deres, men jeg har ikke fått pengene mine tilbake. Ærlig talt, denne opplevelsen var min første med appen, og jeg tviler på at jeg noen gang kommer til å bruke den igjen for å bestille en flyreise.
Ganske nyttig
Dessverre har denne appen gått nedoverbakke. Det er veldig buggy... Mye av tiden gir ikke et flysøk resultater, det snurrer bare til du tvinger appen til å slå seg av.
Fortsatt ingen multi-etapp booking, eller gjennomgang av poenghistorikk, blant andre manglende funksjoner Etter alle disse årene kan CX fortsatt ikke få dette riktig.
Veldig praktisk for meg.
Denne appen er forferdelig. Veldig uintuitivt og klønete sammenlignet med andre flyselskapsapper...... hvor du til og med skal begynne......
logger meg ut hver gang jeg åpner appen på nytt. Det ser ikke engang ut som om de har logget inn på appen, og i stedet hadde de en innpakning som tar deg til mobilnettappen deres.
Hvorfor er denne oppdateringen gjort alt verst. Jeg kan ikke bestille setet mitt, siden jeg nå må gå til selve nettsiden, fungerer ikke aktiveringen av presseleser lenger. CX Jeg velger ditt flyselskap på grunn av den flotte og enkle servicen til denne appen. Kanskje det spiller ingen rolle hvordan vi (ikke førsteklasses) kunder tenker. Men dette er siste gang jeg skal bruke flyselskapet ditt. I et så konkurranseutsatt marked har du virkelig rotet til og nå mistet en hyppig kunde.
problemer med pålogging, generell info som på nettsiden, ingen mulighet til å kontakte selskapet gjennom appen
Ikke kompatibel med nyeste Android-versjon. CX ta sammen shxt.
Mobilnettstedet deres krasjer eller fryser hele tiden, så jeg er tvunget til å laste ned appen din (jeg har ikke tilgang til en datamaskin akkurat nå). Imidlertid støtter appen av en eller annen grunn ikke bestilling av flere byer. Du skulle tro et selskap på 98 milliarder HK$ kunne ansette noen anstendige webutviklere for å fikse deres online tilstedeværelse, som er der 99 % av bestillingene deres gjøres. Det er som om du vil at jeg skal velge et annet flyselskap.
Kan ikke endre fly, den eneste bruken er å sjekke flystatus. Hvorfor laste ned og installere det?
Cathay Pacific Пътешествия и местно съдържание gwl
Cathay Pacific Travel & Local rmzf
Bare bra å se flystatusen. Hjelper ikke å kontakte flyselskap. Kunne ikke endre reisedatoen. Eneste alternativet tilgjengelig for å kansellere reisen. Trenger fortsatt forbedringer i denne appene for å oppnå gode resultater. Fornavn og etternavn gjenkjennelse i henhold til flyselskapet er ikke rett frem mens pålogging, måtte slite med prøving og feiling.
kan ikke logge inn. kan ikke skrive inn noen bokstav i innloggingsboksen
Dårlig app. Krasjer igjen og igjen hver gang jeg prøver å logge på. Vennligst reparer
Cathay Pacific Turismo e local krs
Må inkludere priser,
Laggy på Sony XZs. Popup-varsler, som du ikke kan avvise, blokkerer dyrebare skjermer (ja, ja, vi vet at innsjekking kun åpner 48 timer før avdelingen)
Elendig app langsom gjennomgang latterlig!!
Stor forbedring fra versjon 1.x... Ser ut til at den endelig har utviklet seg til en skikkelig app i stedet for en nettportlet med tidligere versjoner. Ikke sikker på hvorfor meny-snarveien er plassert øverst til høyre i appen. Den har det samme 3-linjers utseendet som Googles menyer. Hvorfor ikke ha plassert den på venstre side for en mer konsistent opplevelse for sluttbrukeren.
Det er forbudt å se inn fra 12. oktober til nå😐😑
hva er galt med oppdateringen? kan ikke logge på nå, og den leder alltid til en api-web som er en tom side. så lei av CX IT-produkter, både web og app.
Flott, glatt, har ikke mye problem som nevnt i forrige anmeldelse
tttttttttttt vyyytvv
Sakte og treg